Как работи Gifto?
Можеш да закупиш всяко преживяване в нашия каталог с помощта на ваучер. С този ваучер можеш да направиш резервация за преживяването, или да го подариш на друг човек.Тогава той избира кога да се възползва от подареното преживяване и сам прави резервация.
Мога ли да сменя преживяването с друго?
Ако все още не си направил резервация, можеш да използваш твоят ваучер за да закупиш всяко едно преживяване в сайта. Ако има разлика в цената, ще можеш да доплатиш, или остатъка ще остане като баланс по ваучера.
Къде да видя датите за провеждане на преживяване?
Възможните дати, работното време на организатора и сезонността са посочени в условията на всяко преживяване. За някои преживявания няма обявени дати, а се провеждат по желание на клиента или при достигане на определен брой участници.
Ако имаш ваучер, влез в страница Моят ваучер и въведи номера му.
Ако още нямаш ваучер, но искаш да си сигурен че преживяването може да се проведе на конкретни дати - изпрати ни запитване за свободни дати чрез тази форма.
Ще проверим с организатора и ще запазим датата за 24 часа, за да можеш да закупиш ваучер и да направиш резервация.
Какво е работното ви време?
Работим с клиенти понеделник до петък 10:00 ч до 15:00 ч в работни дни. Поръчките, получени след 15:00 ч, се обработват на следващия работен ден. Подаръчните ваучери се изпращат по куриер всеки работен ден след 15:00 ч. Поръчки, направени в петък след 15:00 ч или в неработен ден, се изпращат в понеделник (в работен ден). Поръчай преди 15:00 ч в работен ден и ще го изпратим в същия ден.
Мога ли да поръчам/резервирам по телефона?
Не. За покупка на ваучер или резервация на преживяване е нужно съгласие с условията и малко лични данни, за това е необходимо да минеш през процеса на покупката.
Имам няколко ваучера, мога ли да ги комбинирам?
Да, ако притежаваш няколко активни ваучера - можеш да ги използваш за да направиш резервация за по-скъпо преживяване. Пиши ни на office@adventures.bg за да обединим ваучерите.
Вижда ли се цената на самия ваучер?
Не, цената не се изписва върху ваучера. Освен ако не е универсален ваучер за стойност. Тогава се изписва с каква сума разполага.
Мога ли да получа ваучер още днес?
Да, избери дигитален ваучер, плати го с карта и ще го получиш веднага – готов за резервиране или подаряване.
Мога ли да взема ваучера от вашия офис?
За жалост – не. Нямаме физически магазин. Можеш да получиш ваучера си по куриер или по e-mail.