Клиентски център

Начало » Клиентски център

В Gifto избираш от стотици страхотни преживявания!

Всяко от тях можеш да купиш с помощта на ваучер, който да използваш сам или да подариш на свой близък.

Ти купуваш ваучера, а получателят сам избира датата на преживяването.

Промени резервация

Как да отменя или променя направена и потвърдена резервация?

Промени резервация

За промяна или отмяна на направена резервация трябва да се свържеш директно с организатора. Данните за връзка се намират в условията на твоята резервация.
Замени преживяване

Твоят ваучер може да се използва за всяко преживяване в Gifto.

Замени преживяване

Харесал си друго преживяване? Просто използвай ваучера си като промокод за да платиш за което и да е преживяване в сайта.

Най-често задавани

Как работи Gifto?
Можеш да закупиш всяко преживяване в нашия каталог с помощта на ваучер. С този ваучер можеш да направиш резервация за преживяването, или да го подариш на друг човек.Тогава той избира кога да се възползва от подареното преживяване и сам прави резервация.

Мога ли да сменя преживяването с друго?
Ако все още не си направил резервация, можеш да използваш твоят ваучер за да закупиш всяко едно преживяване в сайта. Ако има разлика в цената, ще можеш да доплатиш, или остатъка ще остане като баланс по ваучера.

Къде да видя датите за провеждане на преживяване?
Възможните дати, работното време на организатора и сезонността са посочени в условията на всяко преживяване. За някои преживявания няма обявени дати, а се провеждат по желание на клиента или при достигане на определен брой участници.
Ако имаш ваучер, влез в страница Моят ваучер и въведи номера му.
Ако още нямаш ваучер, но искаш да си сигурен че преживяването може да се проведе на конкретни дати - изпрати ни запитване за свободни дати чрез тази форма.
Ще проверим с организатора и ще запазим датата за 24 часа, за да можеш да закупиш ваучер и да направиш резервация.

Какво е работното ви време?
Работим с клиенти понеделник до петък 10:00 ч до 15:00 ч в работни дни. Поръчките, получени след 15:00 ч, се обработват на следващия работен ден. Подаръчните ваучери се изпращат по куриер всеки работен ден след 15:00 ч. Поръчки, направени в петък след 15:00 ч или в неработен ден, се изпращат в понеделник (в работен ден). Поръчай преди 15:00 ч в работен ден и ще го изпратим в същия ден.

Мога ли да поръчам/резервирам по телефона?
Не. За покупка на ваучер или резервация на преживяване е нужно съгласие с условията и малко лични данни, за това е необходимо да минеш през процеса на покупката.

Имам няколко ваучера, мога ли да ги комбинирам?
Да, ако притежаваш няколко активни ваучера - можеш да ги използваш за да направиш резервация за по-скъпо преживяване. Пиши ни на [email protected] за да обединим ваучерите. 

Вижда ли се цената на самия ваучер?
Не, цената не се изписва върху ваучера. Освен ако не е универсален ваучер за стойност. Тогава се изписва с каква сума разполага.

Мога ли да получа ваучер още днес?
Да, избери дигитален ваучер, плати го с карта и ще го получиш веднага – готов за резервиране или подаряване.

Мога ли да взема ваучера от вашия офис?
За жалост – не. Нямаме физически магазин. Можеш да получиш ваучера си по куриер или по e-mail.

Към начало

Как да купя ваучер?

  1. Избери преживяване от нашия каталог.
  2. Купи за себе си или подари на твой близък.
    - Ако е за теб ще можеш да избереш дата в процеса на покупката.
    - Ако е за подарък ще можеш да избереш подаръчна опаковка, а получателя ще избере датата.
  3. Попълни данните, избери начин на плащане и доставка и следвай инструкциите.
Към начало

Плащане

  • Дебитна / кредитна карта - след приключване на поръчката ще бъдеш пренасочен към онлайн системата за плащане. След въвеждане на данните на картата може да се наложи да потвърдиш плащането със SMS, PIN, M-token или в приложението на твоята банка. След успешно плащане веднага ще получиш готов за използване ваучер по e-mail. При неуспешно плащане ще можеш да опиташ пак или да избереш друг начин - избраният ваучер ще се запази
  • Каса на EasyPay - след приключване на поръчката ще видиш инструкцията за плащане на каса в EasyPay. Използвай номера на поръчката за основание за плащане, а нашата микросметка (КИН) за получател. Ще получиш електронен ваучер по имейл веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира когато получим плащането.
    Получател: Адвенчърс БГ ЕООД
    Сметка (КИН): 1267242609
    Основание - номера на поръчката.
  • Банков превод - след приключване на поръчката ще видиш инструкцията за плащане по банка. Ще получиш електронен ваучер по имейл веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира щом отчетем постъпило плащането.
    Получател: Адвенчърс БГ ЕООД
    Сметка: BG49RZBB91551011629553
  • Наложен платеж - можеш да избереш тази опция само при поръчка на подаръчен ваучер. След приключване на поръчката ще получиш електронна версия на своят ваучер веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира след като извършиш плащане на куриерската фирма. Куриерските фирми начисляват 1.2% - 2.4% такса наложен платеж, можеш да я избегнеш като платиш по банка.
  • Revolut - използвай своето мобилно приложение за да платиш с Revolut
  • Друг ваучер / промокод - ако имаш ваучер за друго преживяване, можеш да го използваш като промокод при плащане. Сумата ще бъде приспадната от поръчката. Ако поръчката ти е по-скъпа от стойността на ваучера - ще можеш да доплатиш. Ако е по-ниска - остатъка ще остане като баланс и ще може да се използва при следващи покупки
Към начало

Доставка

Предлагаме следните видове доставка:
Електронен ваучер Имейл честитка Подаръчен ваучер в опаковка

По e-mail - работи 24/7! Избери плащане с карта и ще получиш готов за използване и принтиране или изпращане дигитален ваучер. Предлагаме 1лв отстъпка за всеки, избрал тази опция.

E-mail честитка - в посочения ден ще изпратим на получателят празнично оформен поздравителен имейл, с лично пожелание и прикачен ваучер за незабравимо преживяване.

Подаръчен ваучер - принтиран върху плътна хартия, поставен в подаръчна опаковка по твой избор, този ваучер ще ти бъде изпратен с куриер. Поръчките, направени след 15:00 ч се изпращат на следващия работен ден. Поръчки, направени в петък след 15:00 ч или в неработен ден, се изпращат в понеделник (в работен ден).

Към начало

Подаръчна опаковка

Виж всичко за нашите опаковки тук: https://gifto.bg/packaging/.
При поръчка на подаръчен ваучер ще можеш да избереш от различни опаковки и аксесоари. Погрижили сме се да има подходяща опаковка за всеки!


Подаръчен ваучер Подаръчна опаковка кутия Луксозна опаковка кутия

Самият ваучер ще бъде принтиран върху плътна хартия, сгънат на две и поставен в подаръчен плик. Върху него има място за поздрав - попълни при покупка и ще го принтираме, остави празно за да напишеш нещо сам.

Подаръчен плик - плътен подаръчен плик с нестандартно отваряне. Ще направи подаряването по-вълнуващо и интересно.

Подаръчна кутия - качествено изработена, ефектна кутия тип "чекмедже", в която ще бъде поставен ваучера.

Луксозна подаръчна кутия - впечатляваща, качествено изработена кутия с магнитно затваряне. Ще заеме своето място на рафта с книгите и ще напомня за вълнуващото преживяване години наред.

Торбичка и картичка - допълващ аксесоар за твоят уникален подарък. Прави подаряването още по-ефектно и запомнящо се. Торбичката не е брандирана и може да се използва отново. И отново.

Подаръчни опаковки
Към начало

Отказ от покупка

Можеш да се откажеш от покупката и да върнеш закупен ваучер в срок от 14 дни.
  • Възстановяваме суми само по български сметки.
  • Връщаме пари само по банковата сметка на купувача.
  • Връщането и замяната не са разрешени след направена резервация.
  • Възстановява се стоийността на ваучера, без опаковка и доставка.
Ако си прочел тези условия натисни ТУК и попълни данните на ваучера във формата.
Към начало

Валидност на ваучерите

Всеки ваучер е валиден 12 месеца от момента на покупката. Валидността може да бъде удължена с 12 месеца срещу допълнително заплащане на 20% от стойността, но не по-малко от 20лв - използвай тази страница: https://gifto.bg/extend/ След датата на изтичане на валидността на ваучера сме предвидили 1 месец гратисен период, в който можеш да направиш удължаване. След този срок ваучерът няма да може да бъде удължен. Срокът на валидността е принтиран върху всеки ваучер. Ваучер в гратисния период не може да се използва за резервация.
Към начало

Резервиране на дата

За да използваш своя ваучер, трябва да направиш заявка за резервация в страницата МОЯТ ВАУЧЕР gifto.bg/my.
Всяко преживяване има различни условия за резервация - ще разбереш твоите, когато въведеш номера на ваучера и натиснеш "заяви резервация". В повечето случаи ще трябва се свържеш с организатора на услугата за да се уговорите за дата. След направена резервация ваучерът се счита за използван.

Към начало

Отмяна на резервация

Отмяна или промяна на направена резервация
Избягвайте да отменяте вече направени резервации, в повече случаи ваучерът ще бъде считан за използван.
Условията за отмяна на вече направена резервация са различни за всяко преживяване. В повечето случаи можете да отмените направената резервация не по-късно 3 работни дни преди запазената дата. Някои преживявания имат по-голям срок - четете условията на вашето преживяване
За отмяна или промяна трябва да се свържете директно с организатора. При неспазени условия за отмяна, ваучерът се счита за използван.
Към начало

Смяна на преживяването

Имаш ваучер за едно преживяване, но искаш да го смениш с друго?
Добрата новина е, че с твоя ваучер можеш да платиш за всяко преживяване в Gifto. Просто харесай друго преживяване от нашия каталог, натисни "поръчай" и избери опцията "Плати с ваучер".
  • Замяна за по-скъпо приключение Ще можеш да доплатиш разликата по удобен за теб начин.
  • Замяна за по-евтино приключение Остатъка от сумата ще остане като баланс по ваучера. Балансът може да се използва при други покупки в сайта като код за отстъпка при плащане.
Към начало

Промяна в цената

Ние предлагаме 3 месеца гаранция, че цената няма да се промени след покупката. Ако не са минали 3 месеца от закупуването на ваучера – пиши ни на [email protected] и ще резервираме преживяването на старата цена. Ако са минали повече от 3 месеца, можеш да доплатиш за преживяването или да използваш ваучера за всяко преживяване от нашия каталог. Ако сумата на ваучера ти не е достатъчна за избраното преживяване, системата ще ти предложи да доплатиш разликата.
Към начало

Преживяването не се предлага

Ако имаш ваучер за преживяване, което вече не се предлага или провежда, можеш да използваш ваучера си като код за отстъпка за което и да е друго преживяване, или за покупка на подарък за твой близък. Възможно е след закупуването на ваучера организаторът да е преустановил предлагането на услугата, тя да се е променила или да няма скоро свободни дати (напр. при сезонните преживявания или в пикови моменти).
Към начало

Закъснение или неявяване

В повечето случаи при закъснение или неявяване в уговорения с организатора час и ден, ваучерът ти ще се счита за използван и няма да може да се използва повторно. Винаги чети внимателно инструкциите в условията на преживяването кога и как е възможно да промениш или отмениш резервацията си.
Към начало

Промокодове и отстъпки

Ваучер код - код, който получаваш при покупка на ваучер в Gifto.bg

Код за отстъпка / промокод - код, който получаваш безплатно.

Ваучер код:
- може да се използва само за резервиране на преживяване.
- може да се обедини с друг ваучер код за резервиране на по-скъпо преживяване.
- може да се използва за по-евтино преживяване, остатъка ще се превърне в код за отстъпка
- може да се използва за резервация за 1 или няколко души
- НЕ може да се използва за покупка на друг ваучер-подарък
- валиден 12 месеца

Код за отстъпка:
- използва се само на последната стъпка от покупката – плащане
- не може да се комбинира с друг код - по 1 код на покупка.
- не може да се използва за резервиране на преживяване.
- има различна валидност

Към начало

Имаш още въпроси?

Използвай формата по-долу и ще ти отговорим максимално бързо .